Provjeri svoje foldere sa spamom ili smećem, možda je e-mail završio tamo. Ako ga ni tamo nema, javi nam se na bonbon@bonbon.hr s podacima o kupnji (ime i prezime, e-mail, kontaktni broj i predmet narudžbe) pa ćemo provjeriti je li kupnja bila uspješna.
Moguće je, odaberi željeni uređaj i u procesu kupnje ponudit će ti se dostupne kartice za plaćanje i broj rata.
Naravno! Samo prilikom kupnje unesi podatke i adresu osobe kojoj daruješ mobitel, a mi ćemo ga dostaviti besplatno.
Posljednja izmjena: 11. 02. 2021.
bonbon Web stranica koristi kolačiće kako bismo ti pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možeš pronaći u POSTAVKAMA KOLAČIĆA.
Odaberi dopuštaš li web stranici da se služi funkcionalnim i/ili oglašivačkim kolačićima opisanim u nastavku: