📌Ljudski je nešto promijeniti! Gašenje 3G mreže

Obavijest za tebe! Slijedi gašenje 3G mreže i u preostalim dijelovima Hrvatske.

Posljednja gašenja 3G mreže na područjima u Hrvatskoj će se odvijati od 20. do 24. siječnja 2025. godine. nakon čega se 3G mreža više neće moći koristiti.

3G mreža je super, ali 4G i 5G mreže su bonbon! Zato, kako bismo značajno energetski učinkovitijim 4G i 5G mrežama dali više prostora za razvoj, a tebi nastavili pružati najbolje iskustvo mobilne širokopojasne mreže — gasimo 3G. 

Ne brini, sve je i dalje bonbon! Gašenje 3G tehnologije neće imati utjecaj na tvoje pozive i SMS-ove, a gige ćeš trošiti primarno putem 4G i 5G mreža. Saznaj više u nastavku.

Q: Što će se dogoditi ako ne nabavim mob koji je kompatibilan s 4G ili 5G mrežom?

A: I dalje ćeš moći zvati i slati SMS-ove sa svojim trenutnim mobom putem 2G mreže. Korištenje interneta moguće je i na 2G tehnologiji, no s ograničenim tehničkim mogućnostima. Ako misliš da je vrijeme za novi mob, sad ga možeš nabaviti i na bonbon kioscima i u bonbon dućanima! Iskoristi našu posebnu ponudu i u jednom od navedenih dućana zgrabi uređaj Honor X7a 4/128 GB po cijeni od 109 €! :)

Popis prodajnih mjesta

Kontakt broj prodajnog mjesta

bonbon Iblerov trg ZG - Iblerov trg 3, 10000 Zagreb

0977000014

bonbon CCO Split - Vukovarska 207, 21000 Split

0976324624

bonbon Osijek Portanova- Svilajska ulica 31A, 31000 Osijek

0977000022

bonbon Pula Kaufland- Jurja Žakna 3, 52100 Pula

052350174

bonbon CCO West ZG - Jankomir 33, 10000 Zagreb

0977000015

bonbon CCO East ZG - Slavonska avenija 11D, 10000 Zagreb

0977000016

bonbon Rijeka Riva - Riva ulica 6, 51000 Rijeka

0976116 590

bonbon Avenue Mall ZG - Avenija Dubrovnik 16, 10000 Zagreb

0976170023

bonbon Garden Mall ZG - Rudolfa Kolaka 14, 10000 Zagreb

0977090170

bonbon Slavonski Brod Kaufland- Naselje Slavonija II 5, 35000 Sl. Brod

0977098989

bonbon Zadar Supernova - Ulica Akcije Maslenica 1, 23000 Zadar

0977097553

bonbon Rijeka Tower - Janka Polića Kamova 81A , 51000 Rijeka

0977097049

bonbon Karlovac - Prilaz Većeslava Holjevca 12, 47000 Karlovac

0977098411

bonbon Arena ZG - Vice Vukova 6, 10000 Zagreb

0976324624

Q: Zašto se gasi 3G mreža? I čemu taj 4G i 5G?

A: Ljudi u svijetu svakim danom sve više surfaju. I surfat će još više. 3G mreža više ne može ni pratiti ni zadovoljiti takvu potražnju i dosegla je svoja tehnološka ograničenja.

Kako bi svi bonbon korisnici imali i dalje najbolje iskustvo surfanja, gašenjem zastarjele tehnologije imat ćemo više kapaciteta za napredniju i bržu 4G/5G mrežu koja osigurava veću stabilnost, sigurnost i kvalitetu usluga. Bez brige, postupno gašenje 3G mreže standardna je svjetska praksa — svi operateri to već rade ili će napraviti.

Q: Što to znači za mene? I kad će se to dogoditi?

A: Ako imaš 2G ili 3G uređaj koji ne želiš promijeniti, svoje usluge ćeš i dalje moći koristiti putem 2G tehnologije. Dakle, i dalje ćeš moći neometano brbljati i tipkati, a surfanje će ti biti ograničeno sukladno mogućnostima 2G tehnologije – budući da nju još uvijek zadržavamo u radu. Ukoliko je SIM karticu koju koristiš danas nabavljena nakon 2006. godine – tada ne moraš brinuti o zamjeni kartice neovisno o kojem uređaju se radi.

bonbon tek kreće s pripremnim aktivnostima za gašenje 3G tehnologije te ćeš biti pravovremeno obaviješten o budućim aktivnostima.

Q: Hoće zbog ovog biti kakvih promjena u naknadama?

A: Bez brige, gašenje 3G mreže neće utjecati na tvoje mjesečne troškove.

Q: Što će biti s uređajima koji nisu na 4G i 5G mreži?

A: Nakon gašenja 3G mreže, svi 3G uređaji će se automatski prebaciti na 2G mrežu.

Q: Ako se prebacim na 4G ili 5G, hoće li mi usluga postati bolja?

A: Da! Na 4G ili 5G mreži tvoje je surfanje brže, sigurnije i stabilnije.

Q: Hoću li moći koristiti 3G mrežu van Hrvatske?

A: Ne, gašenje 3G mreže odnosi se isključivo na korištenje u Hrvatskoj. No gašenje 3G mreža je standardna svjetska praksa te gotovo svi operatori, ukoliko to već nisu, planiraju ugasiti svoje 3G mreže.

 

📌Izmjena postavki 

Od 21.2.2024. bonbon korisnici imati će neometani pristup internetu u HT mreži čak i u slučaju da korisnici u mobilnom uređaju imaju pogrešno postavljene postavke (APN pristupnu točku) za pristup mobilnom internetu ili ih uopće nemaju.

U slučaju da se ne želiš koristiti mobilnim internetom, isključi mobilne podatke u izborniku svog pametnog telefona:

Postavke – Veze – Upotreba podataka – Mobilni podaci

ili povlačenjem prstom od vrha zaslona prema dolje i isključivanjem opcije Mobilni podaci.

Zabranu pristupa interneta možeš zatražiti i pozivom prema Službi za korisnike