bonbon na bonove

Prijenos broja u bonbon

1. Što je to prijenos broja?

Prijenos broja je usluga koja ti omogućuje da nakon što promijeniš operatora i prijeđeš u bonbon, zadržiš svoj dosadašnji broj i predbroj za koji si sentimentalno vezan.

Kad odlučiš prenijeti svoj broj u bonbon, ne zaboravi ponijeti sa sobom SIM karticu i identifikacijski dokument. Na prodajnom mjestu ili na webu ispuni Zahtjev za prijenos broja i to je to – nakon što se prijenos broja uspješno realizira postao si novi bonbon korisnik :)

Prijenosom broja u bonbon gubiš sve pogodnosti, tarife i usluge koje si koristio kod prethodnog operatora, ali dobivaš sve pogodnosti koje bonbon nudi!

Nakon što preneseš broj, više nećeš moći koristiti svoj stari mobitel ako je zaključan na tvojoj staroj mreži. Za otključavanje telefona trebaš se obratiti svojem dosadašnjem operatoru ili servisu.

Za prijenos broja ne plaća se naknada, a možeš prenijeti i svoj data broj. Ako ti se broj kod tvog operatera smatra fiksnim, njega ipak nećeš moći prenijeti. 

2. Kako i gdje mogu prenijeti broj?

Ne moraš se micati s fotelje da bi došao k nama - broj možeš prenijeti putem naših on-line obrazaca. A ako baš jaaaako voliš prošetati možeš otići do jednog od naših partnera ili do najbližeg T-Centra i ispuniti zahtjev za prijenos. 

3. Gubim li kune na računu kada mi se prebaci broj?

Kada prebacuješ broj, kune koje si imao kod prošlog operatera se brišu, a u novoj mreži startaš s 0 kn na računu. Zato ti je najbolje potrošiti kune s računa dok ti se prijenos ne obavi. Na prodajnom mjestu dogovorit ćeš se o točnom vremenu prijenosa pa ćeš znati do kada trebaš potrošiti novce s računa. Dakle, svojom "starom" karticom koristit ćeš se sve do dana prijenosa. Kada ona izgubi signal, stavit ćeš u mobitel svoju novu bonbon karticu (koju ćeš dobiti pri podnošenju zahtjeva) i aktivirat ćeš je prvim pozivom.

4. Kako mogu znati da je broj koji zovem prenesen u neku drugu mrežu?

Ako želiš znati da li je broj kojeg pozivaš prebačen u mrežu nekog drugog operatera, trebaš uključiti takvu obavijest. Uključiti ju možeš pozivom prema našoj Korisničkoj podršci – i na isti način isključiti ako odlučiš da ju više ne želiš imati :) A možeš se javiti i na Facebook, Twitter, mail bonbon@bonbon.hr ili na chat, pa ćemo ti mi uključiti tu opciju.