Bonovi i račun

Nadoplata bona na drugi račun

1. Dobijem li kôd za nadoplatu ili je nadoplata automatska pri kupnji bona u web dućanu?

Nakon što kupiš bon i upišeš broj na koji želiš nadoplatu, bon se automatski nadoplaćuje na taj bonbon broj.

2. Ne mogu kupiti i nadoplatiti bon preko web dućana, stalno mi javlja da je kupnja neuspješna iako unosim točne podatke. Zašto?

Za svaki slučaj još jedanput provjeri detaljno sve podatke, a posebno one koje se odnose na karticu kojom plaćaš (broj kreditne kartice, datum valjanosti). Ako je s karticom sve u redu, ukucaj *100#  i provjeri je li valjanost tvog računa istekla. Ako je valjanost istekla, prva sljedeća nadoplata mora biti ručna, što znači da nećeš moći nadoplatiti preko našeg web dućana već isključivo ručnim unosom 14-znamenkastog koda u mobitel.

Ako valjanost računa nije istekla, javi nam se na FacebookTwitterchat ili na bonbon@bonbon.hr pa ćemo provjeriti što se dogodilo. 

Ako trebaš više informacija, pogledaj: