App Store

Najčešća pitanja

Kako koristiti uslugu?
  • Početak korištenja

Za početak korištenja App Store Trgovine i za preuzimanje i kupovinu sadržaja potrebno je u svojem mobilnom iOS uređaju dodati/kreirati osobni Apple ID račun.

  • HT (bonbon) račun

Kupovina sadržaja u App Store Trgovini s naplatom na bonbon računu omogućena je svim korisnicima Apple ID računa koji su odabrali Mobitel kao sredstvo plaćanja.

  • Plaćanje

Za pretplatnike kupljeni sadržaj bit će naplaćen na mjesečnom računu, a za korisnike bonova iznos za kupovinu će biti oduzet odmah s prepaid računa.

1. Kome je namijenjena App Store Trgovina?

App Store Trgovina namijenjena je svim bonbon pretplatnicima i bonbon korisnicima bonova koji koriste pametne telefone s iOS operativnim sustavom.

2. Što sve moram imati da bi koristio App Store Trgovinu i kupovao sadržaje?

Kako bi koristio sve prednosti App Store Trgovine i imao mogućnost preuzimanja sadržaja potrebno je imati pametni telefon s iOS operativnim sustavom i valjani Apple ID tj. račun pomoću kojeg se prijavljuješ na App Store Trgovinu. Za kupnju sadržaja potrebno je biti spojen na bonbon podatkovnu mrežu i da u mobilnom uređaju koristiš bonbon pretplatnički broj ili bonbon broj na bonove.

3. Što se sve može kupiti naplatom preko HT/bonbon računa?

Trenutno preko bonbon računa možeš kupiti:

 - Aplikacije

- Igre za iOS uređaje

 - Filmove i TV serije

4. Kako da pridodam svoj Apple ID račun za korištenje App Store Trgovine?

Za početak korištenja App Store trgovine i za preuzimanje tj. kupovinu sadržaja u trgovini trebao bi u svojem uređaju dodati/kreirati osobni Apple ID račun. Za kreiranje računa slijedi ove korake:

1. U glavnom izborniku uređaja odaberi "Postavke"

2. Klikni na „Prijavite se na vaš iPhone"

3. Klikni na Nemate Apple ID ili ste ga zaboravili?

4. U pop-up prozoru odaberi Izradi Apple ID i slijedi daljnje upute

5. Kako mogu kupiti sadržaj na App Store trgovini?

Nakon što si podesio svoj Apple ID račun, sadržaj se može kupovati kreditnom tj. debitnom karticom ili bonbon računom.

6. Kako koristim bonbon račun za kupnje u App Store trgovini?

Prilikom odabira kupnje sadržaja u trgovini, kao sredstvo plaćanja odaberi „Mobitel“.

1. Otvori App Store

2. Klikni na plavu ikonu u gornjem desnom uglu

3. Klikni na ime (Apple ID)

4. Klikni na Informacije o plaćanju

5. Odaberi Mobitel i klikni Sljedeće

Apple će kod bonbon-a provjeriti je li tvojem mobilnom broju omogućena kupnja sadržaja, odnosno, ima li dovoljno sredstava na računu na bonove, tj. jesi li aktivan bonbon pretplatnik. Također, provjerit će se i jesu li dosegnuti definirani limiti kupnje za App Store uslugu. U slučaju da nema nikakvih ograničenja, Apple će tvoj odabrani sadržaj naplatiti putem bonbon računa, a trošak sadržaja bit će iskazan na sljedećem mjesečnom računu, ako si pretplatnik, ili će tvoj račun biti odmah umanjen za iznos kupnje ako si korisnik na bonove.

7. Koliki je limit za kupnju sadržaja na App Store trgovini?

 Maksimalni iznos pojedine transakcije za kupovine u App Store trgovini iznosi 375 kn. Ukupni mjesečni iznos koji se može potrošiti u App Store trgovini iznosi 500 kn.

8. Hoću li dobiti potvrdu o uspješnoj kupnji?

Po uspješnom završetku transakcije u kojoj si kupio sadržaj na Apple uređaju, primit ćeš potvrdu o kupnji te obavijest koju šalje Apple na tvoj iTunes. U pregledu iTunes transakcija na www.itunes.com/bill dostupnom putem iPhone, iPad ili Mac uređaja možeš provjeriti sve kupnje koje si imao u trgovini.

9. Što ako sam dosad kupovao preko kreditne/debitne kartice, a sad želim to isto raditi preko bonbon računa?

Ukoliko si dosad plaćao preko kreditne/debitne kartice, nećeš biti upitan za odabir plaćanja, ali jednostavno u koraku prije potvrde promijeni ovaj način kupovine

10. Što ako mi netko otuđi mobilni telefon ili ga izgubim, može li netko drugi kupovati sadržaje s njega?

Moguće je spriječiti nenamjerne i/ili neovlaštene kupnje tako da uključiš provjeru autentičnosti. Autentičnost se provjerava unosom lozinke, koja se mora unijeti kako bi se ostvarila kupnja. Za detalje obrati se Apple podršci na stranici https://support.apple.com/hr-hr/HT201304#prevent-purchases)

11. Mogu li tražiti povrat novca u slučaju neželjene ili nenamjerne kupnje? Kome se trebam javiti?

Za sve upite u vezi s povratima novca za kupljene sadržaje trebaš se javiti Apple podršci budući da je Apple vlasnik odnosa krajnjeg korisnika i App Store trgovine. Povrati su omogućeni u trgovini prema Apple uvjetima Uvjeti korištenja usluga Apple Media (link na https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/hr/terms.html) ili na https://reportaproblem.apple.com.

12. U kojem vremenu je moguće tražiti povrat novca nakon kupnje igre ili aplikacije?

Moguće je tražiti povrat unutar 14 dana od kupnje. Kako bi zatražio povrat potrebno je postupiti prema Apple uvjetima Uvjeti korištenja usluga Apple Media. (link na https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/hr/terms.html)

13. Što ukoliko nemam dovoljno novaca na svojem računu na bonove ili sam prekoračio limit?

U tom slučaju kupnja neće biti moguća te ćeš o tome biti obaviješten putem App Store sučelja.

14. Mogu li isključiti mogućnost naplate putem bonbon računa?

Možeš, potrebno je kontaktirati korisničku podršku.

Ako trebaš više informacija, pogledaj:

Kolačići i slične tehnologije

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Na taj način poboljšavamo vaš doživljaj upotrebe, analiziramo promet web-mjesta i prikazujemo sadržaj i oglase koji vas zanimaju. U tu se svrhu stvaraju korisnički profili na web-mjestima i uređajima. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri.

Odabirom mogućnosti „Samo nužno” prihvaćate samo one kolačiće koji omogućuju pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta. Odabirom mogućnosti „Prihvati sve” dopuštate pristupanje informacijama na svom uređaju i omogućujete društvu Hrvatski Telekom d.d. i njegovim partnerima da upotrebljavaju sve kolačiće u analitičke i marketinške svrhe. Vaši podaci tada mogu biti preneseni u zemlje izvan Europske unije u kojima ne možemo osigurati istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji (pogledajte članak 49. stavak 1. točku (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Pod „Postavke” možete odabrati sve mogućnosti i u bilo kojem trenutku promijeniti stanje svoje privole.

Više informacija možete pronaći u Pravilima o zaštiti privatnosti i na Popisu partnera.

Postavke kolačića i sličnih tehnologija

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri. Mi i naši partneri upotrebljavamo navedene tehnologije u analitičke i marketinške svrhe samo uz vašu privolu.

Upotrijebite gumbe pored željene mogućnosti kako biste dali ili povukli svoju privolu u bilo kojem trenutku. Ovu stranicu možete uvijek otvoriti iz podnožja na našem web-mjestu.

Vaša privola također je osnova za prijenos podataka u zemlje izvan Europske unije (članak 49. stavak 1. točka (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Hrvatski Telekom d.d. ne može jamčiti istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji. Primjerice, lokalne vlasti možda mogu pristupiti vašim podacima. Također mogu biti ograničena vaša prava koja se odnose na zaštitu podataka. Ako želite znati više, pročitajte naše informacije o obradi podataka u zemljama izvan Europske unije i pogledajte naš popis partnera.

Osnovna funkcionalna web-mjesta

Ovi su kolačići uvijek aktivni i neophodni za pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta.


Analitika društva Hrvatski Telekom d.d.

Ovi nam kolačići pomažu da poboljšamo svoje razumijevanje ponašanja korisnika.

Pročitaj više

Kolačiće i analitičke tehnologije upotrebljavamo kako bismo bolje razumjeli kako se upotrebljava naše web-mjesto. Pomažu nam optimizirati naše digitalne usluge. Primjerice, možemo odrediti koliko ljudi posjećuje naše web-mjesto ili određenu uslugu. Također se upotrebljavaju za statističke procjene koje nam pokazuju kako ljudi upotrebljavaju naše digitalne usluge. Analiza se temelji na pseudonimiziranim podacima.

Popis partnera

Marketing društva Hrvatski Telekom d.d.

Ove kolačiće upotrebljavamo kako bismo vam prikazali prilagođene oglase i sadržaj koji je relevantan za vaše interese.

Pročitaj više

Kolačići i slične marketinške tehnologije osiguravaju da vidite samo oglase koji odgovaraju vašim interesima umjesto nasumičnih oglasa. Također primjenjujemo određene marketinške tehnologije kako bismo provjerili kako korisnici reagiraju na oglase. To nam pomaže da stalno poboljšavamo svoje oglašivačke postupke.

Marketinške tehnologije također se upotrebljavaju na web-mjestima naših oglašivačkih partnera. To se zove preusmjeravanje oglasa. Omogućuje nam da vam prikazujemo odgovarajuće oglase i na drugim web-mjestima. Marketinškim tehnologijama stvaramo pseudonimizirane profile o sadržaju i oglasima koje gledate. Te nam informacije pomažu da bolje razumijemo vaše interese. Također nam omogućuju da vam prikazujemo relevantne oglase na drugim web-mjestima.

Ako ste prijavljeni na web-mjestu, informacije o vašim prethodnim kupnjama, odabranim tarifama, mogućnostima i obnovama ugovora također su uključene u stvaranje oglašivačkih profila. Pritom se uspoređuju različiti ID-jevi sa šifriranom adresom e-pošte koju upotrebljavate za prijavu.

Neki se podaci nadopunjuju sociodemografskim informacijama (kao što su spol, desetljeće starosti i poštanski broj) i zatim upotrebljavaju za analize, preusmjeravanje oglasa i prikaz personaliziranog sadržaja i ponuda na web-mjestu društva Hrvatski Telekom d.d. i drugim web-mjestima. Naši partneri također upotrebljavaju ove podatke za svoje potrebe, npr. integriranjem podataka sa svojim podacima.

Ako date svoju privolu za i privolu za upotrebu kolačića, također uzimamo pseudonimizirane podatke iz vaših ugovora kako bismo prikazivali personalizirane ponude na web-mjestu društva Hrvatski Telekom d.d. i drugim web-mjestima. Ti se podaci pridružuju vašim korisničkim podacima s pomoću kolačića ili anonimnih veza s e-poštom.

Popis partnera