1. Što su opcije bez potrošnje interneta?
Aktivacija tih opcija omogućuje korištenje aplikacija bez potrošnje podatkovnog prometa iz internet paketa. Npr. imaš Netflix, aktiviraš kod nas opciju bez potrošnje interneta za Netflix i uživaš u gledanju serija/filmova bez da se brineš troši li ti Netflix internet iz svog internet paketa. Tvoji gigabajti ostaju sačuvani za nešto drugo dok ti završavaš s drugom sezonom najdraže serije u jednom danu. :)
2. Kako aktivirati opcije bez potrošnje interneta?
Možeš ih aktivirati preko bonbon aplikacije ili Moj bonbon profila.
3. Ulaze li videopozivi i slanje slika pod opcije bez potrošnje?
Slobodno šalji koliko god slika želiš, slanje slika ulazi pod opcije bez potrošnje. Videopozivi ne ulaze pod opciju bez potrošnje interneta, u tom slučaju trošiš megabajte iz svog internet paketa ili plaćaš surfanje po osnovnoj tarifi ako nemaš paket.
4. Moram li prvo u bonbonu uzeti uslugu HBO i Deezer da bi mogao uzeti HBO/Deezer opciju bez potrošnje interneta?
Bitno je da imaš aktivan HBO ili Deezer račun na aplikaciji, ali ne moraš tu uslugu nužno uzeti preko nas da bi za nju aktivirao opciju bez potrošnje.
5. Kako aktiviram usluge Pickbox/Netflix/Maxtv to go? Hoću npr. imati Pickbox NOW da gledam serije ako uključim opciju bez potrošnje?
Ako misliš baš na Pickbox NOW/MAXTv2Go/Netflix uslugu, informacije o tim uslugama potraži na stranicama davatelja te usluge. Naše opcije bez potrošnje nude upravo to – da koristiš tu aplikaciju bez dodatne potrošnje interneta iz tvog Internet paketa. A samu uslugu (npr. račun za Pickbox NOW) trebaš uzeti kod davatelja te usluge.
VAŽNO: Ako koristiš neku od ovih opcija na Apple uređaju, provjeri da li u postavkama isključena značajka "Private Relay". Nakon nadogradnje iOS sustava na verziju 15, ako je Private Relay aktivan, postoji mogućnost da ipak dođe do potrošnje interneta iz tarife.
Posljednja izmjena: 18. 09. 2024.
bonbon Web stranica koristi kolačiće kako bismo ti pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možeš pronaći u POSTAVKAMA KOLAČIĆA.
Odaberi dopuštaš li web stranici da se služi funkcionalnim i/ili oglašivačkim kolačićima opisanim u nastavku:
Naziv tvrtke: Hrvatski Telekom d.d.
Sjedište tvrtke: Radnička cesta 21, 10135 Zagreb, Hrvatska
Registrirano kod: Trgovački sud u Zagrebu
Matični broj tvrtke (MBS): 1414887
OIB: 81793146560
EUID HRSR.080266256
Nadležno tijelo za regulaciju telekomunikacija: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Telefon: + 385 1 4911 000
E-mail: bonbon@bonbon.hr