Google Play Trgovina

Najčešća pitanja

Google Play Trgovina - Najčešća pitanja
Općenito

Za početak korištenja Google Play Trgovine i za preuzimanje i kupovinu sadržaja potrebno je u svojem mobilnom Android uređaju dodati/kreirati osobni Google/Gmail račun.

Kupovina sadržaja u Google Play Trgovini s naplatom na HT / bonbon računu omogućena je svim korisnicima Google/Gmail računa koji su odabrali HT/Simpa/bonbon račun kao sredstvo plaćanja.

Za pretplatnike kupljeni sadržaj bit će naplaćen na mjesečnom računu, a za korisnike bonova iznos za kupovinu će biti oduzet odmah s prepaid računa.

1. Kome je namijenjena Google Play Trgovina?

Google Play Trgovina namijenjena je svim HT/bonbon pretplatnicima i HT/Simpa/bonbon korisnicima bonova koji koriste pametne telefone s Android operativnim sustavom.

2. Što sve moram imati da bi koristio Google Play Trgovinu i kupovao sadržaje?

Kako bi koristio sve prednosti Google Play Trgovine i imao mogućnost preuzimanja sadržaja trebaš imati pametni telefon s Android operativnim sustavom i valjanu Google e-mail adresu tj. račun pomoću kojeg se prijavljuješ na Google Play Trgovinu. Za kupnju sadržaja potrebno je da budeš spojen na HT/bonbon podatkovnu mrežu i da u mobilnom uređaju koristiš bonbon broj na bonove ili na pretplatu.

3. Što se sve može kupiti naplatom preko bonbon računa?

Trenutno preko bonbon računa možeš kupiti:

  • Aplikacije
  • Igre za Android uređaje
  • Filmove i TV serije
4. Kako da pridodam svoj Google račun za korištenje Google Play Trgovine?

Za početak korištenja Google Play trgovine i za preuzimanje tj. kupovinu sadržaja u trgovini trebaš u svojem uređaju dodati/kreirati osobni Google račun. Za kreiranje računa slijedi ove korake:

U glavnom izborniku uređaja odaberi "Postavke" - "Računi"
Pod "Računima" odaberi "Dodaj račun" - Google
Slijedi upute

5. Kako mogu kupiti sadržaj na Google Play trgovini?

Nakon što si podesio svoj Google račun, sadržaj se može kupovati kreditnom tj. debitnom karticom ili bonbon računom.

6. Kako koristim bonbon račun za kupnje u Google Play trgovini?

Prilikom odabira kupnje sadržaja u trgovini, kao sredstvo plaćanja odaberi HT/bonbon račun. Google će kod HT-a/bonbon-a provjeriti je li tvom mobilnom broju omogućena kupnja sadržaja, odnosno, ima li dovoljno sredstava na računu na bonove, tj. jesi li aktivni bonbon pretplatnik. Također, provjerit će se i jesu li dosegnuti definirani limiti kupnje za Google Play uslugu. U slučaju da nema nikakvih ograničenja, Google će tvoj odabrani sadržaj naplatiti putem HT/bonbon računa, a trošak sadržaja bit će iskazan na sljedećem mjesečnom računu, ako si pretplatnik, ili će ti račun biti odmah umanjen za iznos kupnje ako si korisnik na bonove.

7. Koliki je limit za kupnju sadržaja na Google Play trgovini?

Maksimalni iznos pojedine transakcije za kupovine u Google Play trgovini iznosi 375 kn. Ukupni mjesečni iznos koji se može potrošiti u Google Play trgovini iznosi 500 kn.

8. Hoću li dobiti potvrdu o uspješnoj kupnji?

Po uspješnom završetku transakcije u kojoj si kupio sadržaj na Google Play trgovini, primit ćeš email obavijest koju šalje Google na tvoj Gmail. Dodatno, u pregledu Google transakcija na usluzi Google Wallet možeš provjeriti sve dotadašnje kupnje.

9. Što ako sam dosad kupovao preko kreditne/debitne kartice, a sad želim to isto raditi preko HT/bonbon računa?

Ukoliko si dosad plaćao preko kreditne/debitne kartice, nećeš biti ponovno upitan za odabir plaćanja, - ali jednostavno u koraku prije potvrde možeš promijeniti ovaj način kupovine.

10. Što ako mi netko otuđi mobilni telefon ili ga izgubim, može li netko drugi kupovati sadržaje s njega?

Moguće je spriječiti nenamjerne i/ili neovlaštene kupnje tako da uključiš provjeru autentičnosti. Autentičnost se provjerava unosom lozinke, koja se mora unijeti kako bi se ostvarila kupnja. Postavke autentičnosti primjenjuju se samo na aktivan Google račun na uređaju na kojem su postavljene. Koristiš li više uređaja, dodatnu autorizaciju trebao bi ponoviti za svaki uređaj, a koristiš li više računa na jednom uređaju, dodatnu autorizaciju bi trebao postaviti na svim Google računima u uređaju. Za detalje se možeš obratiti Google Play podršci.

11. Kako postaviti autentičnost za kupnje na Google Play trgovini?

Za postavljanje provjere autentičnosti otvori Google Play (Trgovina Play) i odaberi meni. Potom klikni na "Postavke" i zatim "Zahtijevaj provjeru autentičnosti za kupnju". U ponuđenim opcijama odaberi jednu:

- Za sve kupnje putem Google Play-a na ovom uređaju (Provjera autentičnosti neophodna je za svaku kupnju sadržaja, uključujući i kupnje iz aplikacija)

- Svakih 30 minuta (Nakon svake provjere autentičnosti preostaje 30 minuta vremena u kojem nije potrebna ponovna provjera i za to vrijeme moguće je kupovati sve sadržaje, uključujući i kupnje iz aplikacija, bez provjere autentičnosti)

- Nikada (provjera autentičnosti nije neophodna za kupnju sadržaja. S ovom opcijom uključenom moguće su nenamjerne i neovlaštene kupnje, i korisnik računa je u potpunosti odgovoran za eventualne transakcije)

12. Mogu li tražiti povrat novca u slučaju neželjene ili nenamjerne kupnje? Kome se trebam javiti?

Za sve upite u vezi s povratima novca za kupljene sadržaje trebaš se javiti Google podršci budući da je Google vlasnik odnosa krajnjeg korisnik i Google Play trgovine. Povrati su omogućeni na Google Play trgovini u sljedećim slučajevima:

- Ako je nešto kupljeno s tvog računa, a ti to nisi dozvolio

- Ako kupljeni sadržaj nije isporučen, ne radi, ili nije ono što si očekivao

- Ako si slučajno kupio sadržaj, ili si se kasnije predomislio u vezi s tim sadržajem, napravit će se detaljna provjera te će konačna odluka ovisiti o rezultatu provjere

- Ako podatke o svom računu ustupiš trećoj strani, ili kršiš obveze iz uvjeta korištenja Trgovine, ili ne zaštitiš svoj račun provjerom autentičnosti, Google obično neće moći pomoći i izvršiti povrat. Važno je zahtjev za povrat uputiti što prije nakon što otkriješ poteškoću.

13. U kojem vremenu je moguće tražiti povrat novca nakon kupnje igre ili aplikacije?

Za igre i/ili aplikacije moguće je tražiti povrat unutar 2 sata od kupnje. Kako bi zatražio povrat trebaš otvoriti Google Play aplikaciju (Trgovina Play).

- Odaberi Meni - Račun- Povijest narudžbi

- U popisu kupljenih sadržaja pronađi igru ili aplikaciju koju želiš vratiti

- Odaberi "Povrat" i aplikacija će se sama ukloniti s tvog uređaja.

Napomena: igru ili aplikaciju možeš vratiti samo jednom i tražiti povrat. Ako je ponovno kupiš nećeš imati pravo na povrat novca.

Za kupnje unutar igre ili aplikacije, ili u vremenu do 48 sati od kupnje, zahtjev za povrat možeš podnijeti na stranicama Google podrške.

Ako je prošlo više od 48 i više sati od kupnje programer igre ili aplikacije je odgovoran za odluku imaš li pravo na povrat ili ne. Kontaktiraj programera direktno i traži povrat. Podaci za kontakt programera nalaze se u detaljima i opisu igre ili aplikacije na Trgovini Play.

14. Što ukoliko nemam dovoljno novaca na svojem računu na bonove ili sam prekoračio limit?

U tom slučaju kupnja neće biti moguća te ćeš o tome biti obaviješten putem Google Play sučelja.

15. Mogu li isključiti mogućnost naplate putem HT/bonbon računa?

Možeš, potrebno je kontaktirati Službu za korisnike. Međutim, najlakše i najbrže je da jednostavno u svom Google računu promijeniš način plaćanja i time si riješio stvar. 

Ako trebaš više informacija, pogledaj:

Kolačići i slične tehnologije

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Na taj način poboljšavamo vaš doživljaj upotrebe, analiziramo promet web-mjesta i prikazujemo sadržaj i oglase koji vas zanimaju. U tu se svrhu stvaraju korisnički profili na web-mjestima i uređajima. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri.

Odabirom mogućnosti „Samo nužno” prihvaćate samo one kolačiće koji omogućuju pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta. Odabirom mogućnosti „Prihvati sve” dopuštate pristupanje informacijama na svom uređaju i omogućujete društvu Hrvatski Telekom d.d. i njegovim partnerima da upotrebljavaju sve kolačiće u analitičke i marketinške svrhe. Vaši podaci tada mogu biti preneseni u zemlje izvan Europske unije u kojima ne možemo osigurati istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji (pogledajte članak 49. stavak 1. točku (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Pod „Postavke” možete odabrati sve mogućnosti i u bilo kojem trenutku promijeniti stanje svoje privole.

Više informacija možete pronaći u Pravilima o zaštiti privatnosti i na Popisu partnera.

Postavke kolačića i sličnih tehnologija

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri. Mi i naši partneri upotrebljavamo navedene tehnologije u analitičke i marketinške svrhe samo uz vašu privolu.

Upotrijebite gumbe pored željene mogućnosti kako biste dali ili povukli svoju privolu u bilo kojem trenutku. Ovu stranicu možete uvijek otvoriti iz podnožja na našem web-mjestu.

Vaša privola također je osnova za prijenos podataka u zemlje izvan Europske unije (članak 49. stavak 1. točka (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Hrvatski Telekom d.d. ne može jamčiti istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji. Primjerice, lokalne vlasti možda mogu pristupiti vašim podacima. Također mogu biti ograničena vaša prava koja se odnose na zaštitu podataka. Ako želite znati više, pročitajte naše informacije o obradi podataka u zemljama izvan Europske unije i pogledajte naš popis partnera.

Osnovna funkcionalna web-mjesta

Ovi su kolačići uvijek aktivni i neophodni za pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta.


Analitika društva Hrvatski Telekom d.d.

Ovi nam kolačići pomažu da poboljšamo svoje razumijevanje ponašanja korisnika.

Pročitaj više

Kolačiće i analitičke tehnologije upotrebljavamo kako bismo bolje razumjeli kako se upotrebljava naše web-mjesto. Pomažu nam optimizirati naše digitalne usluge. Primjerice, možemo odrediti koliko ljudi posjećuje naše web-mjesto ili određenu uslugu. Također se upotrebljavaju za statističke procjene koje nam pokazuju kako ljudi upotrebljavaju naše digitalne usluge. Analiza se temelji na pseudonimiziranim podacima.

Popis partnera

Marketing društva Hrvatski Telekom d.d.

Ove kolačiće upotrebljavamo kako bismo vam prikazali prilagođene oglase i sadržaj koji je relevantan za vaše interese.

Pročitaj više

Kolačići i slične marketinške tehnologije osiguravaju da vidite samo oglase koji odgovaraju vašim interesima umjesto nasumičnih oglasa. Također primjenjujemo određene marketinške tehnologije kako bismo provjerili kako korisnici reagiraju na oglase. To nam pomaže da stalno poboljšavamo svoje oglašivačke postupke.

Marketinške tehnologije također se upotrebljavaju na web-mjestima naših oglašivačkih partnera. To se zove preusmjeravanje oglasa. Omogućuje nam da vam prikazujemo odgovarajuće oglase i na drugim web-mjestima. Marketinškim tehnologijama stvaramo pseudonimizirane profile o sadržaju i oglasima koje gledate. Te nam informacije pomažu da bolje razumijemo vaše interese. Također nam omogućuju da vam prikazujemo relevantne oglase na drugim web-mjestima.

Ako ste prijavljeni na web-mjestu, informacije o vašim prethodnim kupnjama, odabranim tarifama, mogućnostima i obnovama ugovora također su uključene u stvaranje oglašivačkih profila. Pritom se uspoređuju različiti ID-jevi sa šifriranom adresom e-pošte koju upotrebljavate za prijavu.

Neki se podaci nadopunjuju sociodemografskim informacijama (kao što su spol, desetljeće starosti i poštanski broj) i zatim upotrebljavaju za analize, preusmjeravanje oglasa i prikaz personaliziranog sadržaja i ponuda na web-mjestu društva Hrvatski Telekom d.d. i drugim web-mjestima. Naši partneri također upotrebljavaju ove podatke za svoje potrebe, npr. integriranjem podataka sa svojim podacima.

Ako date svoju privolu za i privolu za upotrebu kolačića, također uzimamo pseudonimizirane podatke iz vaših ugovora kako bismo prikazivali personalizirane ponude na web-mjestu društva Hrvatski Telekom d.d. i drugim web-mjestima. Ti se podaci pridružuju vašim korisničkim podacima s pomoću kolačića ili anonimnih veza s e-poštom.

Popis partnera