Nažalost, ne možeš blokirati samo jedan broj već možeš blokirati sve dolazne ili sve odlazne pozive. Pojedini modeli telefona nude mogućnost blokiranja pojedinačnih brojeva (npr. neki Samsungovi modeli), a ako si korisnik smartphonea možeš pokušati potražiti neku aplikaciju koja blokira pojedine pozive.
Dolazne pozive blokiraš tako što upišeš *35*0000# , a blokadu skidaš tako što upišeš #35*0000# . Ako je već prošlo neko vrijeme pa se ne sjećaš jesu li ti dolazni pozivi blokirani, status provjeri s *#35# .
Odlazne pozive blokiraš tako što upišeš *351*0000# , a blokade skineš tako što upišeš #351*0000# . Status blokada provjeri s *#351# .
Ako želiš promijeniti lozinku s pomoću koje blokiraš pozive (s početne 0000), upiši **03*330*stara lozinka*nova lozinka*nova lozinka# .
Posljednja izmjena: 15. 05. 2020.
bonbon Web stranica koristi kolačiće kako bismo ti pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možeš pronaći u POSTAVKAMA KOLAČIĆA.
Odaberi dopuštaš li web stranici da se služi funkcionalnim i/ili oglašivačkim kolačićima opisanim u nastavku:
Naziv tvrtke: Hrvatski Telekom d.d.
Sjedište tvrtke: Radnička cesta 21, 10135 Zagreb, Hrvatska
Registrirano kod: Trgovački sud u Zagrebu
Matični broj tvrtke (MBS): 1414887
OIB: 81793146560
EUID HRSR.080266256
Nadležno tijelo za regulaciju telekomunikacija: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Telefon: + 385 1 4911 000
E-mail: bonbon@bonbon.hr