Ostale usluge

Roaming

1. Kakve su cijene ako sam s bonbon brojem u roamingu?

U roamingu vrijede bonbon paketi uz naplatu roaming dodatka. Cijene provjeri ovdje.

2. Da li u roamingu mogu koristiti usluge s posebnom tarifom?

Dok si u roamingu ne možeš pozivati brojeve s posebnom tarifom (to su npr. 060, 061… brojevi koji se koriste za pružanje usluga s posebnom tarifom).

3. Kako mogu provjeriti potrošene megabajte u roamingu?

Ako želiš provjeriti koliko si megabajta potrošio dok si u roamingu, pošalji SMS poruku sadržaja roaming na 13977 ili unesi kod *136#

4. Kako da ograničim internet potrošnju u roamingu?

Limit za Internet potrošnju u roamingu iznosi 464,43 kn s uključenim PDV-om, a nakon što dosegneš taj limit surfanje se prekida. Ovaj limit vrijedi u zemljama unutar i izvan Europske Unije. Prije no što ti se usluga prekine, dobit ćeš SMS obavijest o potrošnji na 80% i 100% svoga limita.

Ako ti ovaj limit nije dovoljan, možeš ga besplatno promijeniti putem USSD koda *136# ili pošalji SMS poruku sadržaja roaming na 13977. Naravno, ti možeš i u potpunosti ukinuti iznose ograničenja, a nakon što ga ukineš možeš ga ponovno i aktivirati u gore navedenom iznosu.

U svrhu tvoje zaštite, mi zadržavamo pravo blokiranja Internet potrošnje dok si u roamingu u slučajevima koji su definirani međunarodnim ugovorima o roamingu sa roaming partnerima. Riječ je o situacijama u kojima iz nepoznatog razloga naši sustavi ne dobiju sve potrebne informacije koje su potrebne za obračun cijene (pa npr. sustav ne prepozna u kojoj se mreži nalaziš). Ne brini, ove situacije su rijetke :)

5. Što je lokalni pružatelj podatkovnog prometa u roamingu?

Od 1. srpnja 2014. tijekom boravka u zemljama Europske unije, Islandu, Lihtenštajnu i Norveškoj možeš koristiti lokalni podatkovni promet kod odabranog stranog operatora u zemlji u kojoj se nalaziš. To znači da i dalje koristiš govorne i SMS usluge od bonbona (ne mijenjaš SIM karticu u svom mobitelu) te lokalni podatkovni promet od stranog operatora.

Da bi koristio takvu uslugu, u postavkama svog mobitela moraš ručno promijeniti APN u EUINTERNET. Ako koristiš iPhone, trebat ćeš napraviti upgrade svog iOS-a na iOS 8, a za vrijeme dok nemaš iOS 8 javi nam se na bonbon@podrska.bonbon.hr da ti objasnimo kako da podesiš ovaj APN.

Evo primjera: dolaziš u Pariz (fensi :)) i vidiš reklamu operatora Orange o surfanju u roamingu na njihovoj mreži. Promijeniš ručno svoj APN u mobitelu, napraviš radnju koju Orange od tebe traži (npr. kupiš nekakav bon i ukucaš ga u mobitel) i surfaš po tim cijenama. Svo to vrijeme pričaš i šalješ poruke po bonbon roaming cijenama.

6. Tko me treba informirati o detaljima ponude lokalnih pružatelja podtkovnog prometa?

Sve informacije za surfanje na ovaj način dužan ti je osigurati strani pružatelj podatkovnog prometa u roamingu. bonbon nema informacije o njihovim ponudama, pa te informacije od nas nećeš moći dobiti.

7. Što je Politika pravedne uporabe?

Od 15. lipnja 2017. godine HT će početi primjenjivati mehanizam kontrole radi utvrđivanja jesu li korisnici pretežito koristili usluge u pokretnoj mreži HT-a ili one u roamingu u EEA i jesu li pri tome korisnici uglavnom bili prijavljeni u pokretnoj mreži HT-a ili u roamingu u mrežama drugih operatora u EEA. Ako HT utvrdi da je pojedini korisnik u prethodnom promatranom razdoblju, koje nije kraće od 4 mjeseca (123 dana), pretežito koristio pojedinu uslugu u roamingu u EEA i uglavnom bio prijavljen u roamingu u mrežama drugih operatora u EEA, HT može tom korisniku poslati upozorenje o utvrđenom obrascu ponašanja koje upućuje na rizik zlouporabe ili prekomjerne uporabe regulirane roaming usluge u EEA. Ako nakon 15 dana od poslane obavijesti korisnik u promatranom razdoblju i dalje zadrži pretežito korištenje te usluge u roamingu u EEA, pri čemu je i dalje uglavnom prijavljen u roamingu u mrežama drugih operatora u EEA, HT može u slučaju tog korisnika primijeniti dodatnu roaming naknadu na daljnje korištenje te usluge.

Prethodno započeto promatrano razdoblje se ne prekida u slučaju promjene tarife i/ili opcije, a što između ostalog uključuje i sljedeće:

  • prelazak s tarife za korisnike bonova na pretplatničke tarife i obrnuto,
  • promjene tarifa između pojedinih brandova Hrvatskog Telekoma (Hrvatski Telekom, bonbon, Simpa, Iskon.Mobile).

Isto tako, promjena tarife i/ili opcije nema utjecaja niti na prethodno započetu primjenu dodatne roaming naknade u slučaju daljnjeg korištenja roaming usluga. Drugim riječima, korisnicima kojima je nakon prethodno poslane SMS obavijesti započela naplata dodatne roaming naknade ista neće biti ukinuta s promjenom tarife i/ili opcije, nego će se nastaviti primjenjivati sve dok su ispunjeni kriteriji za primjenu iste uz promatranje prethodnog 4-mjesečnog razdoblja neovisno o mogućim izmjenama tarife i/ili opcije tijekom tog razdoblja.

8. Što mi je još važno za znati dok sam u roamingu?

Dok si u roamingu možeš besplatno pozivati hitne službe na broju 112.

Također, ako trebaš korisničku podršku dok si u inozemstvu možeš nas besplatno dobiti na broju 097 0366366. Ovaj broj ti je dostupan samo za pozive iz inozemstva.

Kolačići i slične tehnologije

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Na taj način poboljšavamo vaš doživljaj upotrebe, analiziramo promet web-mjesta i prikazujemo sadržaj i oglase koji vas zanimaju. U tu se svrhu stvaraju korisnički profili na web-mjestima i uređajima. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri.

Odabirom mogućnosti „Samo nužno” prihvaćate samo one kolačiće koji omogućuju pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta. Odabirom mogućnosti „Prihvati sve” dopuštate pristupanje informacijama na svom uređaju i omogućujete društvu Hrvatski Telekom d.d. i njegovim partnerima da upotrebljavaju sve kolačiće u analitičke i marketinške svrhe. Vaši podaci tada mogu biti preneseni u zemlje izvan Europske unije u kojima ne možemo osigurati istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji (pogledajte članak 49. stavak 1. točku (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Pod „Postavke” možete odabrati sve mogućnosti i u bilo kojem trenutku promijeniti stanje svoje privole.

Više informacija možete pronaći u Pravilima o zaštiti privatnosti i na Popisu partnera.

Postavke kolačića i sličnih tehnologija

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri. Mi i naši partneri upotrebljavamo navedene tehnologije u analitičke i marketinške svrhe samo uz vašu privolu.

Upotrijebite gumbe pored željene mogućnosti kako biste dali ili povukli svoju privolu u bilo kojem trenutku. Ovu stranicu možete uvijek otvoriti iz podnožja na našem web-mjestu.

Vaša privola također je osnova za prijenos podataka u zemlje izvan Europske unije (članak 49. stavak 1. točka (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Hrvatski Telekom d.d. ne može jamčiti istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji. Primjerice, lokalne vlasti možda mogu pristupiti vašim podacima. Također mogu biti ograničena vaša prava koja se odnose na zaštitu podataka. Ako želite znati više, pročitajte naše informacije o obradi podataka u zemljama izvan Europske unije i pogledajte naš popis partnera.

Osnovna funkcionalna web-mjesta

Ovi su kolačići uvijek aktivni i neophodni za pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta.


Analitika društva Hrvatski Telekom d.d.

Ovi nam kolačići pomažu da poboljšamo svoje razumijevanje ponašanja korisnika.

Pročitaj više

Kolačiće i analitičke tehnologije upotrebljavamo kako bismo bolje razumjeli kako se upotrebljava naše web-mjesto. Pomažu nam optimizirati naše digitalne usluge. Primjerice, možemo odrediti koliko ljudi posjećuje naše web-mjesto ili određenu uslugu. Također se upotrebljavaju za statističke procjene koje nam pokazuju kako ljudi upotrebljavaju naše digitalne usluge. Analiza se temelji na pseudonimiziranim podacima.

Popis partnera

Marketing društva Hrvatski Telekom d.d.

Ove kolačiće upotrebljavamo kako bismo vam prikazali prilagođene oglase i sadržaj koji je relevantan za vaše interese.

Pročitaj više

Kolačići i slične marketinške tehnologije osiguravaju da vidite samo oglase koji odgovaraju vašim interesima umjesto nasumičnih oglasa. Također primjenjujemo određene marketinške tehnologije kako bismo provjerili kako korisnici reagiraju na oglase. To nam pomaže da stalno poboljšavamo svoje oglašivačke postupke.

Marketinške tehnologije također se upotrebljavaju na web-mjestima naših oglašivačkih partnera. To se zove preusmjeravanje oglasa. Omogućuje nam da vam prikazujemo odgovarajuće oglase i na drugim web-mjestima. Marketinškim tehnologijama stvaramo pseudonimizirane profile o sadržaju i oglasima koje gledate. Te nam informacije pomažu da bolje razumijemo vaše interese. Također nam omogućuju da vam prikazujemo relevantne oglase na drugim web-mjestima.

Ako ste prijavljeni na web-mjestu, informacije o vašim prethodnim kupnjama, odabranim tarifama, mogućnostima i obnovama ugovora također su uključene u stvaranje oglašivačkih profila. Pritom se uspoređuju različiti ID-jevi sa šifriranom adresom e-pošte koju upotrebljavate za prijavu.

Neki se podaci nadopunjuju sociodemografskim informacijama (kao što su spol, desetljeće starosti i poštanski broj) i zatim upotrebljavaju za analize, preusmjeravanje oglasa i prikaz personaliziranog sadržaja i ponuda na web-mjestu društva Hrvatski Telekom d.d. i drugim web-mjestima. Naši partneri također upotrebljavaju ove podatke za svoje potrebe, npr. integriranjem podataka sa svojim podacima.

Ako date svoju privolu za i privolu za upotrebu kolačića, također uzimamo pseudonimizirane podatke iz vaših ugovora kako bismo prikazivali personalizirane ponude na web-mjestu društva Hrvatski Telekom d.d. i drugim web-mjestima. Ti se podaci pridružuju vašim korisničkim podacima s pomoću kolačića ili anonimnih veza s e-poštom.

Popis partnera