Sve cijene prikazane u EUR obračunate su po fiksnom tečaju konverzije 1 EUR = 7.53450 HRK
Cijena dolaznih i odlaznih poziva u roamingu ovisi o tome u kojoj se zemlji nalaziš. Važno je da znaš da ti se u roamingu naplaćuju i dolazni pozivi: osoba koja te zove plaća uobičajenu cijenu poziva prema tvom broju, a ti plaćaš cijenu prema cjeniku. Cijene dolaznih i odlaznih poziva provjeri ovdje.
Dok si u roamingu ne možeš pozivati brojeve s posebnom tarifom (to su npr. 060, 061… brojevi koji se koriste za pružanje usluga s posebnom tarifom).
Ako želiš provjeriti koliko si megabajta potrošio dok si u roamingu, pošalji SMS poruku sadržaja roaming na 13977.
Limit za Internet potrošnju u roamingu iznosi 471,33 HRK/62,56 EUR s uključenim PDV-om, a nakon što dosegneš taj limit surfanje se prekida. Ovaj limit vrijedi u zemljama unutar i izvan Europske Unije. Prije no što ti se usluga prekine, dobit ćeš SMS obavijest o potrošnji na 80% i 100% svoga limita.
Ako ti ovaj limit nije dovoljan, možeš ga besplatno promijeniti putem USSD koda *136# ili pošalji SMS poruku sadržaja roaming na 13977. Naravno, ti možeš i u potpunosti ukinuti iznose ograničenja, a nakon što ga ukineš možeš ga ponovno i aktivirati u gore navedenom iznosu.
U svrhu tvoje zaštite, mi zadržavamo pravo blokiranja Internet potrošnje dok si u roamingu u slučajevima koji su definirani međunarodnim ugovorima o roamingu sa roaming partnerima. Riječ je o situacijama u kojima iz nepoznatog razloga naši sustavi ne dobiju sve potrebne informacije koje su potrebne za obračun cijene (pa npr. sustav ne prepozna u kojoj se mreži nalaziš). Ne brini, ove situacije su rijetke :)
Od 1. srpnja 2014. tijekom boravka u zemljama Europske unije, Islandu, Lihtenštajnu i Norveškoj možeš koristiti lokalni podatkovni promet kod odabranog stranog operatora u zemlji u kojoj se nalaziš. To znači da i dalje koristiš govorne i SMS usluge od bonbona (ne mijenjaš SIM karticu u svom mobitelu) te lokalni podatkovni promet od stranog operatora.
Da bi koristio takvu uslugu, u postavkama svog mobitela trebaš ručno promijeniti APN u EUINTERNET. Ako koristiš iPhone, trebat ćeš napraviti upgrade svog iOS-a na iOS 8, a za vrijeme dok nemaš iOS 8 javi nam se na bonbon@bonbon.hr da ti objasnimo kako da podesiš ovaj APN.
Evo primjera: dolaziš u Pariz (fensi :)) i vidiš reklamu operatera Orange o surfanju u roamingu na njihovoj mreži. Promijeniš ručno svoj APN u mobitelu, napraviš radnju koju Orange od tebe traži (npr. kupiš nekakav bon i ukucaš ga u mobitel) i surfaš po tim cijenama. Svo to vrijeme pričaš i šalješ poruke po bonbon roaming cijenama.
Sve informacije za surfanje na ovaj način dužan ti je osigurati strani pružatelj podatkovnog prometa u roamingu. bonbon nema informacije o njihovim ponudama, pa te informacije od nas nećeš moći dobiti.
Od 15. lipnja 2017. godine HT će početi primjenjivati mehanizam kontrole radi utvrđivanja jesu li korisnici pretežito koristili usluge u pokretnoj mreži HT-a ili one u roamingu u EEA i jesu li pri tome korisnici uglavnom bili prijavljeni u pokretnoj mreži HT-a ili u roamingu u mrežama drugih operatora u EEA. Ako HT utvrdi da je pojedini korisnik u prethodnom promatranom razdoblju, koje nije kraće od 4 mjeseca (123 dana), pretežito koristio pojedinu uslugu u roamingu u EEA i uglavnom bio prijavljen u roamingu u mrežama drugih operatora u EEA, HT može tom korisniku poslati upozorenje o utvrđenom obrascu ponašanja koje upućuje na rizik zlouporabe ili prekomjerne uporabe regulirane roaming usluge u EEA. Ako nakon 15 dana od poslane obavijesti korisnik u promatranom razdoblju i dalje zadrži pretežito korištenje te usluge u roamingu u EEA, pri čemu je i dalje uglavnom prijavljen u roamingu u mrežama drugih operatora u EEA, HT može u slučaju tog korisnika primijeniti dodatnu roaming naknadu na daljnje korištenje te usluge.
Prethodno započeto promatrano razdoblje se ne prekida u slučaju promjene tarife i/ili opcije, a što između ostalog uključuje i sljedeće:
Isto tako, promjena tarife i/ili opcije nema utjecaja niti na prethodno započetu primjenu dodatne roaming naknade u slučaju daljnjeg korištenja roaming usluga. Drugim riječima, korisnicima kojima je nakon prethodno poslane SMS obavijesti započela naplata dodatne roaming naknade ista neće biti ukinuta s promjenom tarife i/ili opcije, nego će se nastaviti primjenjivati sve dok su ispunjeni kriteriji za primjenu iste uz promatranje prethodnog 4-mjesečnog razdoblja neovisno o mogućim izmjenama tarife i/ili opcije tijekom tog razdoblja.
Dok si u roamingu možeš besplatno pozivati hitne službe na broju 112.
Također, ako trebaš korisničku podršku dok si u inozemstvu možeš nas besplatno dobiti na broju 097 0366366. Ovaj broj ti je dostupan samo za pozive iz inozemstva.
Posljednja izmjena: 04. 08. 2022.
bonbon Web stranica koristi kolačiće kako bismo ti pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možeš pronaći u POSTAVKAMA KOLAČIĆA.
Odaberi dopuštaš li web stranici da se služi funkcionalnim i/ili oglašivačkim kolačićima opisanim u nastavku:
Naziv tvrtke: Hrvatski Telekom d.d.
Sjedište tvrtke: Radnička cesta 21, 10135 Zagreb, Hrvatska
Registrirano kod: Trgovački sud u Zagrebu
Matični broj tvrtke (MBS): 1414887
OIB: 81793146560
EUID HRSR.080266256
Nadležno tijelo za regulaciju telekomunikacija: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Telefon: + 385 1 4911 000
E-mail: bonbon@bonbon.hr