SMS o potrošnji je usluga u pretplati koja ti omogućuje da sam odrediš iznos potrošnje i mi ćemo te obavijestiti SMS-om da si potrošio taj iznos. To je samo obavijest, a nakon toga se možeš nesmetano nastaviti koristiti svojim bonbonom.
Limit računa je usluga u pretplati koja ti omogućuje da sam odrediš iznos potrošnje nakon kojeg više ne želiš trošiti. Od trenutka dosezanja ovog limita usluge se blokiraju i više ne možeš pozivati ili slati poruke… Dobra je stvar što možeš deaktivirati limit ako želiš ili postaviti novi te se na taj način i dalje nesmetano koristiti svojim bonbonom. Limit ne možeš postaviti niti ispod minimalne mjesečne potrošnje koju si odabrao niti ispod iznosa koji si do tog trenutka potrošio. Ako povećaš minimalnu mjesečnu potrošnju, a postavljeni limit računa je ispod tog iznosa, on će se automatski povećati na iznos minimalne mjesečne potrošnje. Na primjer, povećao si minimalnu mjesečnu potrošnju s 40 na 80 kn, a limit računa bio ti je postavljen na 70 kn – on će se automatski povećati na 80 kn.
Hoćeš.
Oba limita možeš aktivirati i deaktivirati unutar bonbon aplikacije i na Moj bonbon profilu. Jednom postavljeni limiti ostaju takvi svaki mjesec dok ih sam ne potrošiš ili ne deaktiviraš.
Nažalost, ne možeš. Možeš imati aktiviranu ili jednu ili drugu uslugu.
Možeš jer na završnom iznosu na računu može biti sitnih odstupanja u lipama.
Nekad se može dogoditi da dobiješ i značajno veći račun od limita koji si postavio. To se događa u situacijama kada koristiš usluge poput SMS parkinga, SMS prijevoza i ostale usluge koje naplaćujemo za treće strane, a potrošio si manje od minimalne mjesečne potrošnje. Naime, usluge koje naplaćujemo za treće strane ne ulaze u minimalnu mjesečnu potrošnju i naplatit će ti se povrh nje na računu.
Na primjer: postavio si limit na 40 kn, koliko ti iznosi i minimalna mjesečna potrošnja. Potrošio si 35 kn na naše usluge (pozive, poruke, surfanje) i 5 kn na SMS parking. Očekuješ račun od 40 kn, a stigne 45 kn – to je zato što se SMS parking na računu obračunava povrh minimalne mjesečne potrošnje. Zbog prirode usluga koje naplaćujemo za treće strane, nismo ih mogli uključiti u minimalnu mjesečnu potrošnju :(
Posljednja izmjena: 04. 07. 2020.
bonbon Web stranica koristi kolačiće kako bismo ti pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možeš pronaći u POSTAVKAMA KOLAČIĆA.
Odaberi dopuštaš li web stranici da se služi funkcionalnim i/ili oglašivačkim kolačićima opisanim u nastavku:
Naziv tvrtke: Hrvatski Telekom d.d.
Sjedište tvrtke: Radnička cesta 21, 10135 Zagreb, Hrvatska
Registrirano kod: Trgovački sud u Zagrebu
Matični broj tvrtke (MBS): 1414887
OIB: 81793146560
EUID HRSR.080266256
Nadležno tijelo za regulaciju telekomunikacija: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Telefon: + 385 1 4911 000
E-mail: bonbon@bonbon.hr