Račun i potrošnja

Račun

1. Zašto imam limit potrošnje ako sam novi bonbon pretplatnik?

Ako si novi bonbon pretplatnik, u prva tri mjeseca imat ćeš limit na potrošnju od 300 kn, ali to je samo dok se bolje ne upoznamo. 

2. Mogu li ja povećati taj limit kad do njega dođem?

Možeš, samo nam se javi na bonbon@podrska.bonbon.hr

3. Imam li neki limit potrošnje i nakon prva tri mjeseca na bonbon pretplati?

Radi tvoje zaštite postavili smo limit potrošnje na iznos koji je četiri puta veći od tvoje prosječne potrošnje. Ako dođeš do toga limita i želiš ga promijeniti, javi nam se na bonbon@podrska.bonbon.hr

4. Mogu li aktivirati eRačun?

Naravno da možeš, to i podržavamo jer je ekološki prihvatljivije :) Svoje eRačune možeš primati unutar bonbon aplikacije i na Moj bonbon profilu, tamo možeš imati uvid u detalje svoje potrošnje, a možeš i odabrati želiš li obavijest o primljenom eRačunu primati e-mailom ili SMS-om. Sve ti je to dostupno na Moj bonbon profilu pa ga aktiviraj ako već nisi.

5. Mogu li aktivirati eRačun ako sam poslovni korisnik?

Nažalost ne možeš :( Poslovni korisnici za sada još uvijek ne mogu primati eRačune.

6. Kako mogu plaćati svoje eRačune?

eRačune na Moj bonbon profilu možeš platiti internetskim bankarstvom. Za sva dodatna pitanja možeš nas naći na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram), chatu, WhatsAppu i mailu (bonbon@podrska.bonbon.hr). Tu smo za tebe 24 sata, svaki dan u godini :)

7. Što se događa ako svoje račune ne platim na vrijeme?

Huh, nadamo se da ti ove informacije neće baš trebati, ali evo ih:

  • Ako si sklopio pretplatu preko naše korisničke podrške, plaćanjem prvog računa daješ suglasnost za korištenje usluge.
  • Datum dospijeća računa je promijenjiv, a uglavnom je 13 dana od datuma izdavanja računa (ovisno o nedjeljama i praznicima koji se pojave u međuvremenu)
  • Dva radna dana nakon datuma dospijeća poslat ćemo ti SMS-om podsjetnik o tome.
  • Pisanu opomenu šaljemo najranije 5 radnih dana od datuma dospijeća. Tebi ih baš nećemo slati, jel' tako?
  • 30 radnih dana od pisane opomene onemogućit ćemo ti odlazni promet (naravno ako nisi platio opomenu), ali ćemo te prije toga obavijestiti SMS-om o tome.
  • Trajno raskidamo ugovor s tobom 35 dana od onemogućavanja odlaznog prometa i ti zauvijek gubiš svoj bonbon broj :(
  • Najranije 5 dana od raskida ugovora pokreće se sudski postupak. Ovo je sad već uffff... A sad ti se na dugovanje i zatezne kamate uključuju i sudski troškovi. Ovo baš treba izbjeći.
Ako trebaš više informacija, pogledaj:

Kolačići i slične tehnologije

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Na taj način poboljšavamo vaš doživljaj upotrebe, analiziramo promet web-mjesta i prikazujemo sadržaj i oglase koji vas zanimaju. U tu se svrhu stvaraju korisnički profili na web-mjestima i uređajima. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri.

Odabirom mogućnosti „Samo nužno” prihvaćate samo one kolačiće koji omogućuju pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta. Odabirom mogućnosti „Prihvati sve” dopuštate pristupanje informacijama na svom uređaju i omogućujete društvu Hrvatski Telekom d.d. i njegovim partnerima da upotrebljavaju sve kolačiće u analitičke i marketinške svrhe. Vaši podaci tada mogu biti preneseni u zemlje izvan Europske unije u kojima ne možemo osigurati istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji (pogledajte članak 49. stavak 1. točku (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Pod „Postavke” možete odabrati sve mogućnosti i u bilo kojem trenutku promijeniti stanje svoje privole.

Više informacija možete pronaći u Pravilima o zaštiti privatnosti i na Popisu partnera.

Postavke kolačića i sličnih tehnologija

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri. Mi i naši partneri upotrebljavamo navedene tehnologije u analitičke i marketinške svrhe samo uz vašu privolu.

Upotrijebite gumbe pored željene mogućnosti kako biste dali ili povukli svoju privolu u bilo kojem trenutku. Ovu stranicu možete uvijek otvoriti iz podnožja na našem web-mjestu.

Vaša privola također je osnova za prijenos podataka u zemlje izvan Europske unije (članak 49. stavak 1. točka (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Hrvatski Telekom d.d. ne može jamčiti istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji. Primjerice, lokalne vlasti možda mogu pristupiti vašim podacima. Također mogu biti ograničena vaša prava koja se odnose na zaštitu podataka. Ako želite znati više, pročitajte naše informacije o obradi podataka u zemljama izvan Europske unije i pogledajte naš popis partnera.

Osnovna funkcionalna web-mjesta

Ovi su kolačići uvijek aktivni i neophodni za pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta.


Analitika društva Hrvatski Telekom d.d.

Ovi nam kolačići pomažu da poboljšamo svoje razumijevanje ponašanja korisnika.

Pročitaj više

Kolačiće i analitičke tehnologije upotrebljavamo kako bismo bolje razumjeli kako se upotrebljava naše web-mjesto. Pomažu nam optimizirati naše digitalne usluge. Primjerice, možemo odrediti koliko ljudi posjećuje naše web-mjesto ili određenu uslugu. Također se upotrebljavaju za statističke procjene koje nam pokazuju kako ljudi upotrebljavaju naše digitalne usluge. Analiza se temelji na pseudonimiziranim podacima.

Popis partnera

Marketing društva Hrvatski Telekom d.d.

Ove kolačiće upotrebljavamo kako bismo vam prikazali prilagođene oglase i sadržaj koji je relevantan za vaše interese.

Pročitaj više

Kolačići i slične marketinške tehnologije osiguravaju da vidite samo oglase koji odgovaraju vašim interesima umjesto nasumičnih oglasa. Također primjenjujemo određene marketinške tehnologije kako bismo provjerili kako korisnici reagiraju na oglase. To nam pomaže da stalno poboljšavamo svoje oglašivačke postupke.

Marketinške tehnologije također se upotrebljavaju na web-mjestima naših oglašivačkih partnera. To se zove preusmjeravanje oglasa. Omogućuje nam da vam prikazujemo odgovarajuće oglase i na drugim web-mjestima. Marketinškim tehnologijama stvaramo pseudonimizirane profile o sadržaju i oglasima koje gledate. Te nam informacije pomažu da bolje razumijemo vaše interese. Također nam omogućuju da vam prikazujemo relevantne oglase na drugim web-mjestima.

Ako ste prijavljeni na web-mjestu, informacije o vašim prethodnim kupnjama, odabranim tarifama, mogućnostima i obnovama ugovora također su uključene u stvaranje oglašivačkih profila. Pritom se uspoređuju različiti ID-jevi sa šifriranom adresom e-pošte koju upotrebljavate za prijavu.

Neki se podaci nadopunjuju sociodemografskim informacijama (kao što su spol, desetljeće starosti i poštanski broj) i zatim upotrebljavaju za analize, preusmjeravanje oglasa i prikaz personaliziranog sadržaja i ponuda na web-mjestu društva Hrvatski Telekom d.d. i drugim web-mjestima. Naši partneri također upotrebljavaju ove podatke za svoje potrebe, npr. integriranjem podataka sa svojim podacima.

Ako date svoju privolu za i privolu za upotrebu kolačića, također uzimamo pseudonimizirane podatke iz vaših ugovora kako bismo prikazivali personalizirane ponude na web-mjestu društva Hrvatski Telekom d.d. i drugim web-mjestima. Ti se podaci pridružuju vašim korisničkim podacima s pomoću kolačića ili anonimnih veza s e-poštom.

Popis partnera